Com’ON Cluj-Napoca ’19 la final, în cifre:
· 37 de inițiative pentru un Cluj mai bun, implementate de 87 de tineri/19 grupuri pe parcursul lunii noiembrie
· Ideile au fost puse în aplicare în 33 de spații din oraș, de la licee, la parcuri ori cinematografe, iar unele din aceste spații au fost revitalizate în contextul Com’ON Cluj-Napoca.
· Aproximativ 1.800 de vizitatori de toate vârstele la evenimentele și campaniile realizate de tineri
· Inițiativele câștigătoare au fost desemnate în urma votului comunității locale: peste 3.000 de clujeni au acordat aproape 10.000 de voturi pentru 135 de idei înscrise de 127 de grupuri formate din 500 de tineri.
Dincolo de cifre - bucuria că tinerii vor să facă lucruri bune pentru Cluj. Și le fac :)
Com'ON, a fost bine de tot!
-
Aducerea laolaltă a Vechiului și Noului din oraș, care ține atât de patrimoniul cultural, natural, material sau imaterial cât și interacțiunea dintre membrii comunității tradiționale clujene și comunitățile formate prin intermediul comportamentului de oraș-magnet a municipiului Cluj-Napoca care atrage tineri și nu numai din regiune, țară și continent european.
-
Abordarea provocărilor sustenabilității orașului și comunității locale din punct de vedere al mediului, respectiv relația omului cu natura.
-
Aducerea în atenția publică a unor teme, idei și inițiative ce aduc o noutate în viața comunitară clujeană, generează o dezbatere și schimb constructiv de opinii. Noutatea poate ține atât de subiect cât și de abordarea folosită în implementare; înseamnă adresarea unor aspecte și provocări ce țin de egalitatea șanselor în comunitate mai ales în rândul tinerilor.
-
Înseamnă identificarea și activarea unor spații din Cluj precum și regândirea unor spații existente prin care acestea pot căpăta o altă funcțiune, chiar și temporară.
-
Evidențierea și punerea sub lumina reflectoarelor a poveștilor individuale ce evidențiază astfel aspectul de diversitate și de multiculturalitate a orașului dar și interconectarea umană dintre membrii comunității tocmai prin aceste povești.
-
Inițiative ce abordează procesul de maturizare al membrilor comunității locale de la o vârstă fragedă prin care devin cetățeni activi ai orașului (mai ales copii și tineri).
- Actori cu flori la Poștă, pictură murală la „Ghibu” și WhatsApp pentru pensionari – final de Com’ON Cluj-Napoca 2019, în cifre
De la pantomimă în instituții publice la cursuri de tehnologie smart pentru vârstnici și de la proiecții de film pentru copii la pictură murală în clădirea liceului - peste 100 de tineri au implementat, pe parcursul lunii noiembrie, 37 de inițiative pentru un oraș mai bun în cadrul procesului participativ Com’ON Cluj-Napoca.
- ZECI DE EVENIMENTE ORGANIZATE DE TINERI AU LOC ÎN NOIEMBRIE LA CLUJ, ÎN CADRUL COM’ON CLUJ-NAPOCA
Zeci de evenimente, acțiuni, campanii de dezvoltare a orașului – înscrise de tineri în cadrul procesului participativ Com’ON Cluj-Napoca – au loc pe parcursul lunii noiembrie în oraș.
De la spectacole de teatru la pictură murală realizată de elevi și ... - Com’ON Cluj-Napoca: aproape 10.000 de voturi de la peste 3.000 de clujeni pentru inițiativele tinerilor de dezvoltare a orașului
9.652 de voturi au fost acordate de 3.192 de clujeni pentru cele 123 de inițiative de dezvoltare a orașului înscrise de tineri în cadrul procesului participativ Com’ON Cluj-Napoca. Votarea a început joi, 21 februarie 2019 s-a încheiat joi, 21 martie ...